Cookie Consent by TermsFeed
Prvi Stronghold bowl v osrčju Ljubljane!

Prvi Stronghold bowl v osrčju Ljubljane!

Namen projekta je združiti različne države, mesta ter njihove gradove in zgodovino na enem mestu, v sami prestolnici Slovenije, Ljubljani. Stronghold bowl bo vsako leto gostil 7 ekip iz celega Flag football sveta, vikend turnir v omenjenem športu, ki bo leta 2028 najverjetneje postal tudi olimpijski šport, pa bo svojo prvo izvedbo doživel med 8. 7. 2022 - 10. 7. 2022, na igrišču Nogometnega društva Črnuče. 


Projekt je namenjen povezovanju in sodelovanju različnih neprofitnih organizacijah in lokalne skupnosti, ki ne bodo poskrbele samo za za pestro dogajanje na samem dogodku, temveč tudi za nadaljnji razvoj in sodelovanje ter prepoznavnost športa v Sloveniji. V projekt želimo vključiti čim več mladih znotraj našega kluba in lokalne skupnosti, ki bodo pridobili izkušnje glede organizacije projekta, medsebojnega sodelovanja in ostalih veščin, ki jim bodo prišle prav v življenju. S predajanjem znanja in veščin želimo našim igralcem in mladim izven kluba pomagati zgraditi dobro osnovo, na kateri lahko naprej gradijo sami in na ta način lažje preidejo v odraslo življenje. 


En od načinov, kako se lahko gospodarstvo krepi, je povezovanje športa in turizma. Menimo, da športni turizem še nima tako velikega pomena, kot bi ga lahko imel in ker mislimo, da kot amatersko športno društvo lahko delujemo na profesionalni ravni, bomo organizirali že drugi športni dogodek v flag footballu, ki je lani gostil okoli 120 igralcev iz Švice, Avstrije, Italije, Hrvaške, Ukrajine, letos pa si želimo povabiti klube iz Anglije, Mehike in Združenih držav Amerike. 


Projekt bo temeljil na močni marketinški kampanji, ki jo bomo izvajali v sodelovanju s Tam tam plakati, Mestno občino Ljubljana in Visit Ljubljana. S Tam tam plakati, na katerih bodo naši dizajni, oblikovani s strani Aljaža Kočevarja, mladega kreativca 2021, želimo prikazati različne kulturne in zgodovinske zanimivosti mest, iz katerih prihajajo sodelujoči klubi. Plakate (z vašim logotipom), na katerih bodo predstavljeni gradovi z bogato zgodovino, želimo postaviti po središču Ljubljane, središče tega oglaševanja pa bi bilo v Tivoliju.

Za vse udeležence turnirja bi v petek zvečer organizirali turistične oglede po Ljubljani, kjer bi jim predstavili zgodovino mesta, zanimivosti ter skrite kotičke naše prestolnice, na ta način pa želimo prikazati, da je Slovenija geografsko in kulturnostno idealna destinacija za tuje goste, kjer se najde nekaj za vsakogar, ne glede na njegov namen obiska. Med dogodkom bodo postavljene tudi različne stojnice, kjer se bodo lahko ekipe predstavile z različnimi brošurami, sami pa bodo povedali kaj o zgodovini svojega mesta in njihovega gradu. Prav tako bo poskrbljeno za stojnice, kjer boste lahko prikazovali tudi vaše podjetje. 


Poleg omenjene kampanje s plakati bo komunikacija potekala tudi preko video vsebin, PR kampanje ter aktivnosti prek socialnih omrežij in preko Google oglaševanja. Ker v klubu dajemo velik poudarek na promocijo ter oglaševanje, želimo s to kampanjo sodelovati tudi na SOF-u in Sportu za najboljšo marketinško kampanjo neprofitnih organizacij. 


V okviru projekta načrtujemo tudi izvedbo brezplačnih izobraževanj za vse neprofitne organizacije, kjer bomo predali znanje glede vodenja neprofitnega kluba, pridobivanja sredstev in organizaciji promocije, s katero lahko klub pridobi na prepoznavnosti, ki je ključnega pomena. Lani smo organizirali brezplačna izobraževanja za trenerje, sodnike in vodje neprofitnih organizacij, kjer smo predajali svoje znanje in primere dobre prakse, saj glede na številke, ki jih dosegamo, menimo, da smo dober primer vodenja amaterskega športnega društva.




Loader